ايمپلنت ديجيتال (بدون جراحي تهاجمي)

دندانپزشكي زيبايي در تهران

ايمپلنت ديجيتال (بدون جراحي تهاجمي)

۱ بازديد

ايمپلنت ديجيتال(بدون جراحي تهاجمي)

در اين روش ، ابتدا دهان شما اسكن شده و CBCT نيز تهيه مي شود و تمام اطلاعات به صورت دقيق در كامپيوتر ادغام و بازسازي ميشوند و ما احاطه ي كاملي به وضعيت لثه ، استخوان و دندان هاي شما خواهيم داشت و كيفيت استخوان و ابعاد آن ، موقعيت اعصاب و سينوس ها به دقيق ترين صورت در اختيار ما قرار ميگيرند تا كم خطر ترين و بهترين ايمپلنت حاصل شود.

سپس به كمك كامپيوتر و نرم افزار هاي مربوطه ، اجزاي ايمپلنت را با درنظر گرفتن تمامي فاكتور ها ، طراحي ميكنيم و توسط پرينتر سه بعدي ، از آنها پرينت گرفته و آماده ي كارگزاري مي شوند .

همان طور كه ميدانيد در روش سنتي براي كارگزاري ايمپلنت از برش لثه و بخيه استفاده ميكنند ولي در روش مدرن ، با استفاده از پانچ بافتي با لبه هاي تيز ، ايمپلنت را وارد استخوان ميكنيم كه سبب كاهش چشمگير درد ، خون ريزي ، تورم و عفونت هاي احتمالي مي شود

 

 

 

 

 

در تصوير كاشت ايمپلنت به روش سنتي و كاشت ايمپلنت ديجيتال ، بدون برش لثه و بدون وارد كردن آسيب هاي اضافي به استخوان را مشاهده ميكنيد.  

 


همچنين در اين روش ما قادر خواهيم بود بلافاصله بعد از كاشت ايمپلنت ، روكش موقتي به شما تحويل دهيم كه طول مدت بي دنداني شما ، به حداقل برسد .


از جمله مزاياي ايمپلنت ديجيتال:

  • طراحي درمان به صورت سه بعدي و با بيشترين دقت ممكن
  • كاشت ايمپلنت بدون برش لثه و بخيه
  • كاهش درد , كاهش خون ريزي و تورم
  • كاهش احتمال عفونت
  • ترميم بافتي سريع تر و بهبودي در زماني كوتاه تر
  • تحويل روكش موقت بلافاصله پس از جايگذاري ايمپلنت
  • دقت و زيبايي بيشتر

 

همچنين در اين روش ما قادر خواهيم بود بلافاصله بعد از كاشت ايمپلنت دندان ، روكش موقتي به شما تحويل دهيم كه طول مدت بي دنداني شما ، به حداقل برسد .ودر  نهايت به اين سوال مي پردازيم كه وقتي ميشود با صرف هزينه هاي كمتر، به جاي ايمپلنت مي توان با روكش هاي چند واحدي ( بريج ) فضاي دندان خالي را پر كرد، چرا بايد ايمپلنت بگذاريم ؟هنگامي كه دنداني به هر دليل كشيده شودو جاي ريشه ي آن خالي باشد ، استخوان در آن ناحيه به مرور زمان تحليل ميرود . اما با ايمپلنت و شبيه سازي ريشه ي دندان در استخوان ، از تحليل استخوان به خوبي جلو گيري مي شود . تحليل استخوان علاوه بر تاثير منفي در چهره ي فرد ، راه هاي درماني احتمالي در آينده را نيز به روي ما مي بندد ، چرا كه همه ي اعمال ما وابسته به حضور استخوان است .همچنين با ايمپلنت ،طول عمر درمان بسيار بالاتر از درمان هاي پروتزخواهد بود و همچنين شما احساسي طبيعي نسبت به دندانتان خواهيد داشت .

نكات تكميلي :

  • يكي از مزاياي كاشت ايمپلنت نسبت به روش هاي پروتز ثابت بريج يا پروتز هاي متحرك ، جلوگيري از تحليل استخوان فك است .

در حالت طبيعي ، وجود دندان ها و جويدن غذا سبب حفظ استخوان و جلوگيري از تحليل آن ميشود . پس از از دست دادن دندان و نبود ريشه در استخوان ، استخوان به مرور زمان تحليل ميرود و فك، كوچك و چروكيده ميشود كه ظاهري پير به صورت فرد ميبخشد . اين در حالي است كه با كاشت ايمپلنت در استخوان ، استخوان حفظ شده و از تحليل آن جلوگيري مي شود .


  • در صورتي كه استخوان فك به هر دليلي تحليل رفته باشد ، قبل از كاشت ايمپلنت ، با پيوند استخوان وضعيت را كاملا اصلاح ميكنيم و سپس اقدام به ايمپلنت گذاري مي كنيم .


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.