دندانپزشكي زيبايي در تهران

دندانپزشكي زيبايي در تهران

دندانپزشكي زيبايي در تهران

۴ بازديد

دندانپزشكي زيبايي در تهران

دندانپزشكي زيبايي به مجموعه تغييرات و درمان هايي اطلاق ميشود كه سبب بهبود چهره و بهبود عملكرد مي شود . همانطور كه از اسم ابن شاخه برمي آيد ، شاخه اي بسيار گسترده بوده و اعمال متنوعي را شامل ميشود از جمله :
سفيد كردن دندان ها (بليچينگ) ، ونير ها و لمينيت هاي كامپوزيتي و سراميكي ، ليفت لثه با ليزر و هم تراز كردن خطوط لثه اي ، دپيگمنتيشن (رنگ زدايي) از لثه هاي تيره رنگ و داراي رنگ دانه هاي سياه با ليزر ، اصلاح سايز و شكل دندان ها ، ترميم دندان ها با مواد همرنگ دندان ، ساخت روكش و انواع پروتز ها ، منظم كردن دندان ها با اورتودنسي ثابت يا متحرك ، ايمپلنت و …
در كنار هدف اصلي كه زيبايي است ، بايد سلامت و كارايي صحيح دندانها و لثه را نيز كاملا در نطر داشت و نبايد با انجام كار هايي غير اصولي ، زيبايي را تامين كرده اما مشكلات ديگري براي فرد به وجود آورد .
در ادامه به اختصار به توضيح برخي از خدمات دندانپزشكي زيبايي در تهران مي پردازيم :
سفيد كردن دندان ها به دو روش صورت ميگيرد : در مطب يا در خانه
بليچينگ در مطب با مواد قوي تري صورت گرفته و حفاظت از بافت لثه تضمين شده است و سفيد شدن دندان هاسريع تر اتفاق مي افتد .
بليچينگ در خانه طولاني مدت تر و ارزانتر است
بهترين روش استفاده ي تلفيقي از دو حالت بالاست ، به اين گونه كه ابتدا در مطب بليچينگ صورت گرفته و سپس با استفادهاز قالب و موادي كه دندانپزشكبه شما ميدهد ، در خانه ادامه پيدا كند.

لمينيت يا ونير لايه اي بسيار نازك از جنس كامپوزيت يا سراميك است كه روي دندان قرار گرفته و عيوب دنداني (مانند لب پر شدگي ها، تغيير رنگ ها ، اندازه ي نامناسب دندانها و …) را برطرف ميكند و شكل و رنگي زيبا به دندان ها ميبخشد . امروزه لمينيت هاي بدون تراش نيز در دسترس هستند كه موجب حداكثر مواظبت از دندن ها ميشوند .

ليفت لثه در افرادي به كار ميرود كه لثه روي دندانها پيش روي كرده و هنگام لبخند ميزان زيادي از لثه ديده ميشود . امروزه ميتوان اين عمل را با ليزر انجام داد كه از مزاياي زياديبرخوردار است . جراحي با ليزر خون ريزي نداشته و به ترميم سريع بافت كمك ميكند . با استفاده از ليزر نيازي به بخيه و پانسمان نيست و بلافاصله بعد از جراحي ، شما ظاهري زيبا پيدا ميكنيد و زخم و خون ريزي اي در كار نخواهد بود .

ترميم دندان با مواد همرنگ : برداشتن پوسيدگي ها و پر كردن دندان با مواد همرنگ دندان سلامتي و ظاهري زيبا به فرد ميبخشد .اما چيزي كه سايد كمتر مورد توجه قرار گرفته است اين است كه پس از ترميم دندان ها با مواد همرنگ ، بهداشت بايد به خوبي رعايت شود . روزي دو بار وبه روش صحيح مسواك زده شود و نخ دندان نيز به صورت روزانه استفاده شود چرا كه اين ترميم ها در معرض پوسيدگي هاي مجدد هستند.
ايمپلنت بهترين شيوه براي جبران دندان هاي از دست رفته است . با از دست رفتن دندان ها و نبودريشه در استخوان فك ، استخوان بهصورت غير قابل بازگشت تحليل ميرود كه درمان هاي بعدي را با پيچيدگي هايي همراه ميكند و در چهره ي فرد نيز تاثير دارد . با قرار دادن ايمپلنت در استخوان فمانع تحليل استخوان ميشويم و دندان با حسي طبيعي و زيبايي بالا ، جايگزين ميشود . امروزه با استفاده از ايمپلنت ديجيتال جراحي ايمپلنت به ساده ترين ، ايمن ترين و تضمين شده ترين حالت خود در دسترس است . ايمپلنت ديجيتال بدون درد و خون ريزي بعد از عمل بوده و در همان روز ايمپلنت گذاري ، روكش موقت نيز روي آن قرار ميگيرد و تا زمان تحويل روكش دائم ،زيبايي شما را تضمين ميكند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.